مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 تیر 1402 ساعت 20:402023-06-29فرهنگي

«عروسی مردم» در آستانه 4 میلیاردی شدن/ رونمایی از پوستر عاشقانه


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از مشاور رسانه ای پروژه، فیلم سینمایی «عروسی مردم» به کارگردانی مجید توکلی و تهیه کنندگی علی سرتیپی از 17 خردادماه به سرگروهی کورش روی پرده سینما ها رفته و تاکنون نزدیک به 4 میلیارد تومان فروش داشته است.

- عروسی مردم در آستانه 4 میلیاردی شدن/ رونمایی از پوستر عاشقانه دومین پوستر فیلم سینمایی عروسی مردم ساخته مجید توکلی با مضمون عاشقانه و در آستانه 4میلیاردی شدن، رونمایی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از مشاور رسانه ای پروژه، فیلم سینمایی عروسی مردم به کارگردانی مجید توکلی و تهیه کنندگی علی سرتیپی از 17 خردادماه به سرگروهی کورش روی پرده سینما ها رفته و تاکنون نزدیک به 4 میلیارد تومان فروش داشته است.

پوستر جدید این فیلم با مضمونی عاشقانه و با طراحی عرفان بهکار رونمایی شد.

نازنین بیاتی، شکیب شجره، زهرا داوود نژاد، خسرو بامداد، افسانه تهرانچی، سجاد تابش، محمد حیدری و با حضور احترام برومند از جمله بازیگران این فیلم هستند.

عروسی مردم که با استقبال خوبی از سوی مخاطبان مواجه شده، دومین فیلم مجید توکلی بعد از متولد 65 است که جمیله دارالشفایی فیلمنامه آن را بر اساس طرحی از توکلی به نگارش درآورده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«عروسی مردم» در آستانه 4 میلیاردی شدن/ رونمایی از پوستر عاشقانه

«عروسی مردم» در آستانه 4 میلیاردی شدن/ رونمایی از پوستر عاشقانه