مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 تیر 1402 ساعت 11:112023-07-17سياسي

آیت الله کعبی: اراده نظام مقابله با هنجارشکنی و بی عفتی عمومی است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، سردار سیدمحمدرضا میرحیدری فرمانده انتظامی جدید استان قم با حضور در جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، با آیت الله عباس کعبی نایب رییس این تشکل حوزوی دیدار و گفت وگو کرد.

آیت الله کعبی در این دیدار موفقیت در تأمین امنیت عمومی و صیانت از عفاف و حجاب را در گرو انسجام بخشی میان دستگاه های مختلف دانست و تصریح کرد: اراده نظام، مقابله با هنجارشکنی و بی عفتی عمومی است.

وی افزود: پلیس ما، پلیسی متدین، انقلابی، دلسوز، خدمتگزار، ولایت مدار و هوشمند است و ما به ارواح طیبه شهدا به خصوص شهدای امنیت و شهدای سرافراز فراجا که هنوز هم برای تأمین امنیت عمومی شهید می دهند، درود می فرستیم.

عضو مجلس خبرگان رهبری، نظام جمهوری اسلامی را نظامی مقتدر توصیف کرد که در تأمین امنیت و آرامش روحی و روانی مردم و حفظ هنجارهای اجتماعی به عنوان یک خط قرمز کوتاه نمی آید و با اقتدار حافظ امنیت عمومی و سلامت اجتماعی است.

وی امنیت عمومی را از حقوق مردم برشمرد و ابراز داشت: دشمن در مقابله سخت افزاری با نظام ما شکست خورده است و از همین رو، جنگ ترکیبی پیچیده ای را در همه ساحت ها و به صورت همه جانبه، طراحی کرده است.

وی ادامه داد: برای مقابله با جنگ ترکیبی دشمن باید صاحب قدرت ترکیبی بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله کعبی: اراده نظام مقابله با هنجارشکنی و بی عفتی عمومی است

آیت الله کعبی: اراده نظام مقابله با هنجارشکنی و بی عفتی عمومی است