مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 تیر 1402 ساعت 07:052023-07-05اجتماعي

دمای هوای استان ایلام از امروز افزایش می یاید


مدیرکل مدیریت بحران استان ایلام گفت: دمای هوای استان ایلام به خصوص در مناطق گرمسیری از امروز افزایش می یاید.

- مجید بیگلریان در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: از روز چهارشنبه تا آخر هفته دمای هوا در مناطق مختلف استان علی الخصوص مناطق گرمسیری افزایش می یابد وا ز دستگاه های اداری و مردم خواست در این راستا اقدام به صرفه جویی برق کنند.

وی گفت: گفتنی است برابر اعلام هواشناسی دمای بین 48 تا 50 درجه سانتیگراد پیش بینی و در نقاط سردسیر و معتدل هم بین 38 تا 40 درجه سانتیگراد افزایش خواهد یافت.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان ایلام نیز بیان کرد: برابر مصوبه هیات دولت همه ادارات از جمله دستگاه های اجرایی، بانک ها، نیروهای مسلح و نهادهای عمومی غیردولتی موظفند نسبت به کاهش مصرف برق در ساعات اداری به میزان حداقل 30 درصد نسبت به مصرف دوره مشابه سال گذشته و در ساعات غیر اداری به میزان 60 درصد مصرف جاری با اولویت خاموش کردن روشنایی غیر ضروری و سامانه های سرمایشی اقدام کنند.

ولی الله ناصری افزود: ادارات پرمصرف در ایام پیک مصرف بازدید می شوند و در صورت عدم رعایت میزان الگوی مصرف، برق این ادارات توسط شرکت توزیع برق قطع می شود و همچنین اداراتی که دارای مواد برق اضطراری هستند باید این مولدها به مدار مصرف بیاورند و در غیر این صورت انشعاب برق آنها قط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دمای هوای استان ایلام از امروز افزایش می یاید

دمای هوای استان ایلام از امروز افزایش می یاید