مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 تیر 1402 ساعت 09:352023-06-27اقتصادي

با همراهی مردم در مدیریت مصرف آب، می توان تابستان به راحتی سپری کرد


جمعی از خبرنگاران آذربایجان شرقی از پروژه های آبرسانی که در قالب طرح بسیج آبرسانی اجرا می شود در سه بخش قشلاقات کلیبر، مجتمع ستارخان ورزقان و مجتمع آبرسانی آلمالو هشترود بازدید کردند.

- ایسنا/آذربایجان شرقی جمعی از خبرنگاران آذربایجان شرقی از پروژه های آبرسانی که در قالب طرح بسیج آبرسانی اجرا می شود در سه بخش قشلاقات کلیبر، مجتمع ستارخان ورزقان و مجتمع آبرسانی آلمالو هشترود بازدید کردند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی پس از بازدید خبرنگاران از طرح های جهاد آبرسانی در استان، اظهار کرد: شرکت آب و فاضلاب استان به 74 نقطه شهری و 2760 نقطه روستایی و عشایری در استان به جمعیت بالای چهار میلیون نفر خدمات ارائه می دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد خانی افزود: میزان آب شرب تولیدی در استان 15 مترمکعب در ثانیه برای نقاط شهری و روستایی بوده و در مجموع 270 میلیون مترمکعب مصرف آب در استان داریم که باقی آب تولیدی نیز پرت مجاز شبکه در سطح استان است.

وی با اشاره به وجود 74 شهر در استان، گفت: وضعیت تامین آب شرب در چهار شهر استان از جمله تبریز، مرند، سهند و بخشایش به حالت سر به سر بوده و وضعیت شکننده دارند یعنی امکان تولید آب بیشتر در این مناطق وجود ندارد و این برابری تولید و مصرف بدین معنا است که هرگونه قطعی برق و مشکلات تاسیساتی در مسیر خط ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با همراهی مردم در مدیریت مصرف آب، می توان تابستان به راحتی سپری کرد

با همراهی مردم در مدیریت مصرف آب، می توان تابستان به راحتی سپری کرد