مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 تیر 1402 ساعت 10:352023-06-29سياسي

مسلمانان روحیه برائت از مشرکین را در خود تقویت می کنند


دنیای استکبار آزادی را بهانه قرار داده است برای توهین به مقدسات؛ ما روحیه برائت از مشرکین را در خود تقویت و رسما اعلام می کنیم.

- ایسنا/مازندران نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: دنیای استکبار آزادی را بهانه قرار داده است برای توهین به مقدسات؛ ما روحیه برائت از مشرکین را در خود تقویت و رسما اعلام می کنیم.

آیت الله محمدباقر محمدی لایینی امروز هشتم تیرماه درخطبه های نمازعید سعید قربان در ساری با بیان اینکه همه نمازگزاران و خودم را به تقوای الهی دعوت می کنم، اظهار کرد: طبق آیات قرآنی خدا سزاوار است تقوا داشته باشیم تا مورد بخشش خداوند قرار بگیریم.

وی با اشاره به اینکه افراد با تقوا زندگی سعادتمندانه ای دارند، افزود: اگر از خداوند درخواست آمرزش داشته باشیم قطعا گناه کاران را می آمرزد.

وی از فعالیت جهادی دولت مردان قدردانی و اضافه کرد: در 2 سالی که از عمردولت سیزدهم می گذرد بیش از 4 هزار واحد تولیدی احیاء و در مسیر تولید قرار گرفته است.

خطیب جمعه ساری با اشاره به اینکه در رابطه با موضوع گندم و نان تذکراتی داده شد که آن هم به دلیل کاهش بارش باران و آسیب دیدگی گندم ها بوده است، تصریح کرد: از مسئولان تقاضا داریم نسبت به خرید گندم های مازندران اقدام کنند تا از قاچاق این محصول جلوگیری شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسلمانان روحیه برائت از مشرکین را در خود تقویت می کنند

مسلمانان روحیه برائت از مشرکین را در خود تقویت می کنند