مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 تیر 1402 ساعت 21:252023-07-19حوادث

وقتی تأخیر، عامل فرود زودتر پرواز دوم حجاج در زاهدان می شود!


مدیرکل فرودگاه های سیستان وبلوچستان گفت: نخستین پرواز بازگشت حجاج استان قرار بود امروز با تأخیر پنج ساعته در فرودگاه بین المللی زاهدان به زمین بنشیند با نه ساعت تأخیر فرود خواهد آمد.

- به گزارش، مهدی خسروی بنجار شامگاه امروز چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران، افزود: این پرواز، طبق زمان برنامه ای قرار بود ساعت 18 و 40 دقیقه امروز 28 تیرماه وارد فرودگاه زاهدان شود اما طبق اعلام شرکت هواپیمایی با تأخیر و در ساعت سه و 30 دقیقه بامداد پنجشنبه وارد خواهد شد.

این مقام مسئول تاکید کرد: دومین پرواز بازگشت حجاج استان، زودتر از اولین پرواز و با دو ساعت تأخیر، ساعت یک بامداد پنجشنبه بر باند فرودگاه زاهدان می نشیند.

وی افزود: با توجه به آغاز پروازهای برگشت حجاج بیت الله الحرام، از مدینه منوره به فرودگاه بین المللی زاهدان، از هم استانی ها و خانواده های حجاج گرامی درخواست می شود از حضور در فرودگاه جداً خودداری کرده و مراسم استقبال و دیدار را در خارج از فرودگاه برنامه ریزی کنند.

مدیرکل فرودگاه های سیستان وبلوچستان، تاکید کرد: با توجه به همزمانی پروازهای برگشت حج با پروازهای داخلی از تمامی مسافران پروازهای داخلی درخواست می شود نسبت به برنامه ریزی و حضور به موقع در فرودگاه زاهدان اقدام و حضور مسافران حداقل 90 دقیقه قبل از زمان پرواز در ترمی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وقتی تأخیر، عامل فرود زودتر پرواز دوم حجاج در زاهدان می شود!

وقتی تأخیر، عامل فرود زودتر پرواز دوم حجاج در زاهدان می شود!