مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 تیر 1402 ساعت 09:452023-06-27سياسي

دولتی ها شورا را رقیب خود نبینند


رییس شورای اسلامی استان اردبیل گفت: مدیران و مسئولان دولتی شوراها را رقیب خود ندانند بلکه مجموعه شوراهای شهر و روستا کمک کار دولت هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مجتبی رستمی شامگاه دوشنبه در دیدار اعضای شورای اسلامی استان اردبیل با رییس کل دادگستری این استان در گرامیداشت هفته قوه قضاییه اظهار کرد: مجموعه قضایی که بر 2 رکن قانونمداری و عدالت محوری فعالیت ها و برنامه ریزی های خود را انجام می دهد، ملجا و پناهگاه مردم در رسیدگی به تظلمات هستند.

وی یاد و خاطره شهید مظلوم آیت الله بهشتی را گرامی داشت و تصریح کرد: این شخصیت برجسته و فرهیخته جز بنیانگذاران نهاد قضایی در کشور بودند که امروز نیز آثار پرخیر و برکت این نهاد ارزشی انقلاب اسلامی را به عینه شاهدیم.

رییس شورای اسلامی استان اردبیل گفت: شورای استان در یک سال اخیر تلاش کرده تا تعامل بیشتری را با دستگاه های اجرایی و مسئولان قوای سه گانه داشته تا در سایه این تعامل مشکلات و نارسایی ها برطرف شود.

رستمی افزود: در دیدار قبلی با رییس کل دادگستری استان اردبیل قرار شد با محوریت شوراها کار سنددار کردن اراضی کشاورزی و روستایی انجام شود که در این مدت با همراهی دهیاران و شوراها روند کار در این حوزه سرعت بیشتری گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولتی ها شورا را رقیب خود نبینند

دولتی ها شورا را رقیب خود نبینند