مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 تیر 1402 ساعت 16:272023-07-12ورزشي

خارجی های پرسپولیس ماندگار شدند +عکس


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، در شرایطی که تیم پرسپولیس با مربی های خارجی خود تمرین های پیش از فصل را انجام می دهد از چندی پیش موفق شده بود با اعضای فنی خارجی خود برای ادامه همکاری به توافق دست یابد، - اعضای کادرفنی و مدافع گرجستانی پرسپولیس، امروز با حضور در باشگاه قرارداد رسمی خود را به امضا رساندند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، در شرایطی که تیم پرسپولیس با مربی های خارجی خود تمرین های پیش از فصل را انجام می دهد از چندی پیش موفق شده بود با اعضای فنی خارجی خود برای ادامه همکاری به توافق دست یابد، آنها امروز با حضور در محل باشگاه رسما قرارداد خود را به امضا رسانده و جلوی دوربین باشگاه ژست گرفتند.

اوسمار ویرا، پپه لوسادا، ولسلی ننکا سه عضو کادرفنی یحیی گل محمدی هستند که در فصل گذشته نیز چالش بزرگ همراهی این تیم را با دستیابی به عنوان قهرمانی پایان دادند.

گئورگی گولسیانی مدافع گرجستانی پرسپولیس هم که فصلی درخشان را در جمع سرخ ها به انتها رساند و در نهایت موفق شد در اردوی تیم ملی کشورش نیز حاضر شود، اکنون بار دیگر در کنار این تیم کار را دنبال خواهد کرد.

    قرارداد مهرداد خانبان و محمد عسگری دو عضو ایرانی کادر فنی یحیی نیز چندی پیش تمدید شده بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خارجی های پرسپولیس ماندگار شدند +عکس

خارجی های پرسپولیس ماندگار شدند +عکس