مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 تیر 1402 ساعت 23:512023-07-11اقتصادي

6 قطعه زمین برای ساخت مسکن ملی در شهرستان ساری شناسایی شد


فرماندار ساری از شناسایی شش قطعه زمین در چهار شهر مرکز استان مازندران به متراژ 45 هزار مترمربع برای ساخت مسکن ملی خبر داد.

- محمدعلی نوبخت در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به آغاز ساخت مسکن 486 واحدی در ساری اظهار کرد: عملیات اجرایی این پروژه در زمینی به مساحت 34 هزار و 857 مترمربع و با چشم انداز ساخت 486 الی 600 واحد در سایت گله دون آغاز خواهد شد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه شش عرصه در چهار شهر کیاسر، فریم، هولار و فرح آباد به مساحت 45 هزار متر مربع در شهرستان ساری شناسایی شده است گفت: در حوزه مسکن خودمالکی نیز تاکنون 270 پروژه در قالب دو هزار و 471 واحد، 49 پروژه در داخل بافت فرسوده شامل 463 واحد و 221 پروژه در خارج از بافت فرسوده در قالب دو هزار و 8 واحد منجر به انعقاد قرارداد با بانک های عامل شده است.

فرماندار مرکز مازندران در پایان با اشاره به اینکه دولت مردمی سیزدهم نسبت به انجام تعهدات در طرح جهش تولید مسکن خالصانه در میدانِ عمل است تا یکی از گره های اساسی زندگی مردم با همگرایی، همراهی و همدلی باز شود افزود: با تاسی از دو کلیدواژه ایمان و امیدِ مقام معظم رهبری حضرت آیت الله امام خامنه در جهت شادکامی، پیشرفت، توسعه و نشاط اجتماعی به نفع مردم حرکت می کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

6 قطعه زمین برای ساخت مسکن ملی در شهرستان ساری شناسایی شد

6 قطعه زمین برای ساخت مسکن ملی در شهرستان ساری شناسایی شد