مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 تیر 1402 ساعت 15:452023-07-11دانش

بازدید رییس صندوق نوآوری و شکوفایی از ناحیه نوآوری شریف


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی صندوق نوآوری و شکوفایی، دکتر محمدصادق خیاطیان در جریان این بازدید در نشستی مشترک با دکتر رسول جلیلی، - رییس صندوق نوآوری و شکوفایی صبح امروز سه شنبه 20 تیرماه از ناحیه نوآوری شریف بازدید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی صندوق نوآوری و شکوفایی، دکتر محمدصادق خیاطیان در جریان این بازدید در نشستی مشترک با دکتر رسول جلیلی، رییس دانشگاه صنعتی شریف و دکتر بهنام طالبی، رییس پارک علم و فناوری این دانشگاه، به بحث و بررسی پیرامون راهکار های توسعه فعالیت ها و جهش تولید شرکت های دانش بنیان مستقر در ناحیه نوآوری شریف پرداختند.

رییس صندوق نوآوری و شکوفایی همچنین در جریان این بازدید، از توانمندی های 7 شرکت دانش بنیان و مجموعه شامل کارین فرایند سینات ، توانا ، قبضینو ، باکس ، فب لب ، امن موج و درسا دارو که در کارخانه های نوآوری بایوتکس، ایستگاه نوآوری شریف، باشگاه کسب و کار دانش بنیان و برج فناوری شریف مستقر هستند، بازدید و از نزدیک با دستاورد های فناورانه این شرکت ها آشنا شد.

در پایان این بازدید نیز رییس صندوق نوآوری و شکوفایی با مدیران شرکت های دانش بنیان مستقر در پارک علم و فناوری شریف به گفتگو پرداخت و ضمن شنیدن مسائل و دغدغه های این شرک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید رییس صندوق نوآوری و شکوفایی از ناحیه نوآوری شریف

بازدید رییس صندوق نوآوری و شکوفایی از ناحیه نوآوری شریف