مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 تیر 1402 ساعت 14:012023-07-06سياسي

« رینوتکس» نمایشگاهی برای هم افزایی ایران و جهان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، رضا کریملو ظهر امروز در نشست هم اندیشی از سلسله نشست های هم اندیشی اصحاب رسانه با فناوران ادواررینوتکس اظهار کرد: سازمان ربع رشیدی، از سال 93 با تلاش مسوولان وقت، تشکیل شد.

منطبق با رویکرد سازمان منطقه ربع رشیدی اتفاقات خیلی خوبی هم از آن زمان در این سازمان شکل گرفت که از آنها می توان به شبکه سازی و نمایشگاه های رینوتکس اشاره کرد.

وی با بیان اینکه برخی تغییرات مدیریتی و پاندمی کرونا یک توقف کوتاهی در فعالیت های این سازمان ایجاد کرد، گفت: با روی کار آمدن دولت سیزدهم، تاکید بر فعال سازی مجدد این ظرفیت بود.

مدیرعامل منطقه ویژه علم و فناوری ربع رشیدی خاطرنشان کرد: تمام تلاش بر این بود تا بعد از آن توقف اولین نمایشگاه از نو فعال شود؛ با بازنگری در سازمان ربع رشیدی در تلاش هستیم تا نقاط کور و کم توجه در این بخش را تقویت کنیم.

وی یادآور شد: نمایشگاه رینوتکس در اواخر مهرماه برگزار خواهد شد که این نمایشگاه فرق زیادی با سال های گذشته خواهد داشت و از نظر میهمانان خارجی و تعداد شرکت کنندگان و همچنین مشارکت شرکت های زیاد با تغییرات و افزایش جدی روبرو خواهد بود.

بهره برداری از شرکت نوآور تبریز در سوله های ارتش کریملو به بهره برداری از شرکت نوآور تبریز که از شرکت های این منطقه ویژه است اشاره کرد و گفت: به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

« رینوتکس» نمایشگاهی برای هم افزایی ایران و جهان

« رینوتکس» نمایشگاهی برای هم افزایی ایران و جهان