مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 تیر 1402 ساعت 16:162023-07-14حوادث

پلیس 7 نفر از عاملان تیراندازی باغملک را دستگیر کرد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، عبدالرحیم قربانپور فرمانده انتظامی امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پی تماس مرکز فوریت های پلیس 110 مبنی بر تیراندازی در تالاری عروسی شهرستان باغملک، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس این فرماندهی قرار گرفت.

وی ادامه داد: در بررسی های اولیه پلیس مشخص شد که در یک مراسم عروسی به هنگام شادی و بر اثر بدعت غلط تیراندازی، تیر اسلحه جنگی به صورت سهوی به یک نوجوان برخورد کرده که پس از انتقال به بیمارستان براثر جراحات وارده فوت می کند و 3 نفر دیگر نیز مصدوم می شوند که تحت درمان هستند.

فرمانده انتظامی شهرستان باغملک تصریح کرد: ماموران پلیس با تلاش بی وقفه در ارتباط با این موضوع موفق شدند 7 تفر از عوامل این تیراندازی را در چندین عملیات غافلگیرانه دستگیر و 2 قبضه اسلحه کلاشینکف به همراه مقادیری مهمات جنگی را کشف کنند و تلاش برای دستگیری دیگر متهمان احتمالی ادامه دارد.

قربانپور با تاکید بر اینکه پلیس قاطعانه با افرادی که به هر نحوی اقدام به تیراندازی غیرمجاز می کنند برابرقانون برخورد خواهد کرد، از شهروندان خواست: در صورت اطلاع از موارد این چنینی، موضوع را از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلیس 7 نفر از عاملان تیراندازی باغملک را دستگیر کرد

پلیس 7 نفر از عاملان تیراندازی باغملک را دستگیر کرد