مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 تیر 1402 ساعت 16:302023-06-26سياسي

ارائه 15 هزار جعبه تخم نوغان و 20 هزار نهال توت رایگان به مددجویان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، مرتضی فیروزآبادی با اعلام این خبر افزود: هفت هزار خانواده تحت حمایت کمیته امداد در استان های خراسان رضوی، - مرتضی فیروزآبادی معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد گفت: امسال برای تشویق مددجویان به نوغانداری و ارتقای جایگاه این صنعت در کشور، 15 هزار جعبه تخم نوغان و 20 هزار نهال توت به مددجویان ارائه شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، مرتضی فیروزآبادی با اعلام این خبر افزود: هفت هزار خانواده تحت حمایت کمیته امداد در استان های خراسان رضوی، خراسان شمالی، گلستان، مازندران و گیلان به فعالیت نوغانداری مشغول هستند.

وی با بیان اینکه مددجویان کمیته امداد 12 درصد پیله تر کشور را تولید می کنند، ادامه داد: امسال برای تشویق و حمایت مددجویان، 15 هزار جعبه تخم نوغان به مددجویان ارائه شد.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد، گفت: امسال 20 هزار نهال توت رایگان نیز به خانواده های تحت حمایت ارائه شد.

فیروزآبادی خاطرنشان کرد: خرید تضمینی پیله تر از مددجویان با هدف کاهش نفوذ دلالان در این بازار، از دیگر خدمات کمیته امداد در راستای احیای صنعت نوغانداری در کشور و کسب درآمد مددجویان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه 15 هزار جعبه تخم نوغان و 20 هزار نهال توت رایگان به مددجویان

ارائه 15 هزار جعبه تخم نوغان و 20 هزار نهال توت رایگان به مددجویان