مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 تیر 1402 ساعت 11:102023-07-22فرهنگي

تجلی جریان مباهله با استفاده از حرکت بدن و موسیقی در نمایش «مشق نور»


هنر نمایشی یکی از ابزارهای مهم انتقال مفاهیم است و نمایش «مشق نور» با استفاده از حرکت بدن، موسیقی و تصویرسازی با نور، - ایسنا/خراسان رضوی کارگردان نمایش مشق نور گفت: هنر نمایشی یکی از ابزارهای مهم انتقال مفاهیم است و نمایش مشق نور با استفاده از حرکت بدن، موسیقی و تصویرسازی با نور، جریان مباهله را متجلی می کند و توانسته تنها در 20 دقیقه با نگاه و رویکرد تازه ای به جریان مباهله بپردازد.

کریم جشنی در گفت وگو با ایسنا در خصوص درخشش نمایش مشق نور در جشنواره ملی تئاتر قدمگاه اظهار کرد: جشنواره قدمگاه نخستین جشنواره با محوریت تاریخی مباهله بوده و تلنگری برای اهمیت این روز تاریخی است که کمتر به آن پرداخته شده و می توان گفت که به فراموشی سپرده شده است.

وی ادامه داد: با کمک استاد نوشیر، مسئول کانون تخصصی تئاتر خیابانی کل کشور و همکاری اداره کل هنرهای نمایشی و انجمن هنرهای نمایشی کشور این جشنواره طراحی شده است و با حضور نمایندگان تئاتر خیابانی استان ها در شهر یزد برگزار شد که نمایش مشق نور در این دوره حضور داشت و به جریان تاریخی مباهله با رویکرد ویژه ای پرداخت.

کارگردان نمایش مشق نور در خصوص نمایش خود گفت: هنر نمایشی یکی از ابزارهای مهم انتقال مفاهیم است و نمایش مشق نور با استفاده از حرکت بدن، موسیقی و تصویرسازی با نور، جریان مباه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجلی جریان مباهله با استفاده از حرکت بدن و موسیقی در نمایش «مشق نور»

تجلی جریان مباهله با استفاده از حرکت بدن و موسیقی در نمایش «مشق نور»