مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 تیر 1402 ساعت 10:402023-06-28سياسي

مزار شهدای هفتم تیر در گلزار شیخان قم گلباران شد


همزمان با سالروز شهادت شهید بهشتی و 72 یار با وفای ایشان مراسم عطر افشانی و غبارروبی مزار مطهر شهدای هفتم تیر استان با حضور خانواده معظم شهدا در گلزار شیخان قم برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، صبح چهارشنبه در سالروز شهادت دکتر بهشتی و 72 تن از یاران باوفایش در فاجعه انفجار در دفتر حزب جمهوری اسلامی با حضور خانواده معظم شهدای هفتم تیر، جانبازان و ایثارگران، مسئولان دستگاه قضایی در استان قم، نیروهای نظامی و انتظامی و همچنین اقشار مختلف مردم، شهدا قبور مطهر شهدای هفتم تیر در گلزار شهدای شیخان گلباران و عطر افشانی شد.

در این مراسم حجت الاسلام و المسلمین علی مظفری رییس کل دادگستری استان قم به ایراد سخن پرداخت و ضمن گرامیداشت هفته قوه قضاییه و یاد و خاطره شهید بهشتی و یارانش با تجلیل از خانواده های معظم شهدا اظهار داشت: شهادت شهید مظلوم آیت الله بهشتی موجب رسوایی چهره منافقان در کشور شد و خون این شهید عزیز برای استمرار انقلاب اسلامی برکات فراوانی داشت.

استان قم 12 شهید در واقعه هفتم تیر سال 1360 تقدیم انقلاب اسلامی کرده که از این تعداد مزار 9 نفر از شهدا در قم است.

شهیدان علی هاشمی، محمد عینی، عماد کریمی بیژنی، سید نورالله طباطبایی نژاد، سید عبدالوهاب قاسمی، صادقی و غلامحسین حقانی در گلزار شهدای شیخان قم و شهیدان محمد منتظر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مزار شهدای هفتم تیر در گلزار شیخان قم گلباران شد

مزار شهدای هفتم تیر در گلزار شیخان قم گلباران شد