مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 تیر 1402 ساعت 13:502023-07-11سياسي

شهرداری بدهی نیم درصد به کتابخانه های عمومی بیجار را تسویه کند


فرماندار بیجار بر پرداخت بدهی نیم درصد شهرداری و واریز آن به حساب انجمن کتابخانه های عمومی تأکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان کردستان، محمدحسین محبیان در جلسه انجمن کتابخانه های عمومی بیجار که با حضور علیرضا زندیان، نماینده مردم شهرستان بیجار در مجلس شورای اسلامی، محمد مخدومی، مدیرکل کتابخانه های عمومی استان کردستان و اعضای حقیقی و حقوقی انجمن در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: پرداخت بدهی معوق شهرداری به حساب کتابخانه های عمومی نقش مهمی در حل بخشی از مشکلات این نهاد فرهنگی خواهد داشت.

وی افزود: این اقدام شهردار شهر بیجار می تواند تاحدودی کم کاری و کوتاهی شهرداران قبلی را جبران کند و به حل مشکلات و معایب موجود در کتابخانه های عمومی این شهر کمک کند.

محبیان حمایت از کتابخانه های عمومی را در راستای توسعه فرهنگی مهم ارزیابی کرد و گفت: کتاب یکی از مهم ترین ارکان در توسعه فرهنگی کشور است و بی توجهی به این مقوله آسیب های فراوانی برای جامعه به همراه خواهد داشت.

فرماندار بیجار عنوان کرد: خوشبختانه نگاه مسئولان و نماینده شهرستان در مجلس شورای اسلامی به کتاب و کتابخانه بسیار مطلوب است و این امر نویدبخش آینده ای روشن برای این نهاد در بیجار می باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرداری بدهی نیم درصد به کتابخانه های عمومی بیجار را تسویه کند

شهرداری بدهی نیم درصد به کتابخانه های عمومی بیجار را تسویه کند