مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 تیر 1402 ساعت 12:352023-07-14اقتصادي

چرا بازار مرغ در کرمانشاه به این روز افتاده است؟


کرمانشاه با داشتن 550 واحد مرغداری فعال و داشتن 2 برابر ظرفیت تولیدمرغ مورد نیاز استان، در این روزها مردم سرگردان به دنبال خرید مرغ گرم شده اند که یا گیر نمی آید یا اگر هم خوش شانس باشند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، این روزها مرغ گرم در سراسر استان کرمانشاه به خصوص شهر کرمانشاه یا گیر نمی آید یا اگر با خوش شانسی بتوانید بیابید با قیمت های نجومی آن هم به شکل قطعه شده عرضه می شود.

مردم که در این روزها سرگردان به دنبال تکه ای مرغ شده اند از متولیان امر اندکی تأمل و بررسی برای حل این مشکل را می طلبند تا با ارائه راه کاری از سوءاستفاده کنندگان این وضعیت که از آب گل آلود به سود خود ماهی می گیرند؛ جلوگیری کنند.

نوروزی، معاون امور دام جهادکشاورزی استان کرمانشاه در این خصوص با اشاره به فعال بودن 550 واحد مرغداری در استان، اظهار کرد: 2 برابر مرغ مورد نیاز استان ظرفیت تولید داریم.

*مرغ ارزان در راه است وی با اشاره به انجام جوجه ریزی خوب در استان، ادامه داد: با وجود فصل گرم سال، استقبال برای جوجه ریزی خوب بوده به طوریکه 45 درصد نسبت به سال قبل 46 درصد نسبت به ماه گذشته، افزایش جوجه ریزی داشته ایم که به مرور در آینده با افزایش تولید، عرضه بیشتر خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا بازار مرغ در کرمانشاه به این روز افتاده است؟

چرا بازار مرغ در کرمانشاه به این روز افتاده است؟