مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 تیر 1402 ساعت 09:252023-06-28سياسي

دیپلماسی سلامت، ابزار تعمیق روابط کشورها


وزیر بهداشت در دیدار سفیر کشورمان در ارمنستان با اشاره به قدرت نرم جمهوری اسلامی ایران در عرصه های علمی، از دیپلماسی سلامت به عنوان یکی از ابزارهای تعمیق روابط کشورها یاد کرد.

- وزیر بهداشت در دیدار سفیر کشورمان در ارمنستان با اشاره به قدرت نرم جمهوری اسلامی ایران در عرصه های علمی، از دیپلماسی سلامت به عنوان یکی از ابزارهای تعمیق روابط کشورها یاد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر بهرام عین اللهی در دیدار مهدی سبحانی، سفیر کشورمان در ارمنستان، با بیان اینکه موضوعات مشترک زیادی برای همکاری در حوزه سلامت بین کشورها وجود دارد، راهبرد دولت را تقویت سیاست خارجی به ویژه با کشورهای همسایه و منطقه دانست و خواستار تشکیل کارگروهی مشترک برای بررسی زمینه های همکاری های گسترده حوزه سلامت بین ایران و ارمنستان از جمله در حوزه های آموزشی، درمانی، دارو، تجهیزات پزشکی و برگزاری همایش های علمی بین المللی مشترک شد.

وی با اشاره به احیای گروه 5 در دوره اخیر توسط ایران به منظور ارتقای همکاری های منطقه ای حوزه سلامت، یادآور شد: باید مرزهای دانش بین کشورها به ویژه همسایگان و کشورهای منطقه را برداریم تا از توانمندی های یکدیگر در جهت ارتقای نظام سلامت و تامین سلامت مردم، استفاده کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیپلماسی سلامت، ابزار تعمیق روابط کشورها

دیپلماسی سلامت، ابزار تعمیق روابط کشورها