مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 تیر 1402 ساعت 15:152023-07-08بين الملل

سفیر سابق سوریه: تا زمان توافق درباره شروط دمشق؛ اسد با اردوغان دیدار نمی کند


سفیر سابق سوریه در آنکارا اعلام کرد، مادامی که درمورد شروط اساسی مطرح شده توسط دمشق توافق نشود، رییس جمهوری سوریه با همتای ترکیه ای خود دیدار نخواهد کرد.

- سفیر سابق سوریه در آنکارا اعلام کرد، مادامی که درمورد شروط اساسی مطرح شده توسط دمشق توافق نشود، رییس جمهوری سوریه با همتای ترکیه ای خود دیدار نخواهد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نضال قبلان، سفیر سابق سوریه در آنکارا در مصاحبه با اسپوتنیک گفت، تا زمانی که درمورد شروط و بندهای اساسی مطرح شده از سوی سوریه توافق نشود، بشار اسد، رییس جمهوری سوریه با رجب طیب اردوغان، رییس جمهوری ترکیه دیدار نخواهد کرد.

مهم ترین مساله برای سوریه آن چیزی است که در عالم واقع انجام می شود و اتخاذ تصمیمی از جانب دولت ترکیه به ویژه اردوغان برای عقب نشینی از اراضی است که در شمال و شمال غرب سوریه اشغال کرده اند، این شرط سوریه است که درمورد آن کوتاه نمی آید.

وی افزود: نمی توان از امورخارق العاده جدی درمسیر آشتی میان دمشق و آنکارا صحبت کرد و چه بسا آنچه در حاشیه نشست اخیر آستانه مورد بررسی قرار گرفت و صحبت روسیه درمورد نقشه راه آشتی میان سوریه و ترکیه بتواند تا حد زیادی به عنوان یک پایه و اساس نظری مد نظر قرار بگیرد؛ اما تا زمانی که درمورد گام های عملی و تضمین ها از جانب روسیه و ایران درمورد تعهدات ترکیه پی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفیر سابق سوریه: تا زمان توافق درباره شروط دمشق؛ اسد با اردوغان دیدار نمی کند

سفیر سابق سوریه: تا زمان توافق درباره شروط دمشق؛ اسد با اردوغان دیدار نمی کند