مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 تیر 1402 ساعت 12:352023-07-19اقتصادي

صدور موافقت اصولی برای 34 طرح سرمایه گذاری حوزه گردشگری در گرگان


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گلستان از صدور موافقت نامه اصولی اولیه برای 34 طرح سرمایه گذاری حوزه گردشگری شهرستان گرگان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدجواد ساوری صبح چهارشنبه اظهار کرد: موافقت نامه اصولی اولیه برای 34 طرح سرمایه گذاری حوزه گردشگری شهرستان گرگان در کمیسیون فنی برنامه ریزی و سرمایه گذاری استان صادر شد.

وی افزود: این طرح ها شامل 18 طرح اقامتگاه بوم گردی، پنج هتل، چهار مجتمع گردشگری، دو مرکز تفریحی و سرگرمی، سه سفره خانه سنتی، یک واحد هتل آپارتمان و یک واحد خانه مسافر با پیش بینی حجم سرمایه گذاری هفت هزار و 280 میلیارد ریال است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گلستان گفت: این طرح ها با ایجاد زمینه اشتغال 485 نفر طبق ضوابط و قوانین مصوب در شیوه نامه ها و دستورالعمل های ابلاغی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در کمیسیون فنی برنامه ریزی و سرمایه گذاری استان بررسی و مورد تصویب قرار گرفت.

وی با اشاره به این که گردشگری و فرصت های سرمایه گذاری در این حوزه از اهمیت بالایی برخوردار است، تصریح کرد: حمایت از سرمایه گذاران و تسریع در اعطای مجوزهای لازم برای ایجاد تأسیسات گردشگری در سطح استان از اولویت های معاونت سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گلستان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور موافقت اصولی برای 34 طرح سرمایه گذاری حوزه گردشگری در گرگان

صدور موافقت اصولی برای 34 طرح سرمایه گذاری حوزه گردشگری در گرگان