مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 تیر 1402 ساعت 12:302023-07-14سياسي

حجاب عامل حفظ و استحکام بنیاد خانواده ها است


امام جمعه شهرستان اهر حجاب را عامل حفظ و استحکام بنیاد خانواده عنوان کرد و گفت: امروز از ضروریات جامعه توجه جدی به مسئله حجاب و عفاف می باشد.

  - حجت الاسلام جواد حاجی زاده در همایش حجاب و عفاف شهرستان اهر، افزود: هدف اصلی دشمنان و استکبار جهانی ترویج فرهنگ بی حجابی و بی بندوباری در کشور است که باید هوشیار باشیم.

وی ادامه داد: مسئله حجاب اسلامی بسیار مهم است و در این خصوص از صدر اسلام تاکنون آیات و روایات متعددی نقل شده و از این رو اهمیت حجاب و عفاف در جامعه اسلامی بسیار مهم است.

حجت الاسلام حاجی زاده به توطئه های دشمنان و استکبار جهانی در خصوص ترویج بی حجابی و بی بندوباری در ایران اسلامی نیز اشاره کرد و گفت: امروز دشمنان انقلاب اسلامی با ترویج فرهنگ بی حجابی و به خطر انداختن نوامیس، قصد از بین بردن دین و به دست آوردن دنیای خود و در نهایت غارت منابع ایران اسلامی را دارند که باید آگاه و هوشیار باشیم.

وی عنوان کرد: دیگر آثار حجاب و عفاف رشد فضایل انسانی، اخلاق و علم و همچنین حفظ ارزش و شخصیت والای زنان، محبوبیت زن در برابر همسر و افزایش صمیمیت در خانواده ها و در نهایت تقویت مسئله ازدواج، حفظ آرامش، بقا و عدم استرس و دلهره در جامعه و… است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حجاب عامل حفظ و استحکام بنیاد خانواده ها است

حجاب عامل حفظ و استحکام بنیاد خانواده ها است