مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 تیر 1402 ساعت 04:202023-07-16بين الملل

انگلیس به 18 هزار نظامی اوکراینی آموزش داده است


وزارت دفاع انگلیس فاش کرد، مربیان نظامی این کشور در عرض یک سال به 18 هزار نظامی اوکراینی آموزش داده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، وزارت دفاع انگلیس در بیانیه ای اعلام کرد، بالغ بر 18 هزار سرباز اوکراینی در برنامه آموزش نظامی چندملیتی تحت رهبری این کشور تحت عنوان عملیات اینترفلکس شرکت کرده اند.

  به نوشته خبرگزاری اسپوتنیک ، وزارت دفاع انگلیس در ماه آوریل تعداد سربازان اوکراینی آموزش دیده در بریتانیا را بیش از 10000 نفر اعلام و پیش بینی کرد در سال 2023 مجموعا به 20000 نفر از اوکراینی ها  آموزش نظامی کامل ارائه کند.

وزارت دفاع انگلیس در یک توییت مدعی شد: عملیات اینترفلکس به رهبری بریتانیا که آموزش های پیاده نظام به نیروهای داوطلب اوکراینی را ارائه می کند تا کنون به 18000 نیرو آموزش داده است.

در این عملیات که در 26 ژوئن 2022 آغاز شد، به اوکراینی ها نحوه زنده ماندن و مرگبار عمل کردن در جنگشان علیه تهاجم غیرقانونی به سرزمینشان آموزش داده می شود.

عملیات اینترفلکس یک عملیات چند ملیتی رهبری شده از سوی بریتانیا است که هدفش ارائه آموزش و پشتیبانی به نیروهای اوکراینی با هدف کمک به آنها در جنگ با روسیه است.

دیگر کشورهایی که در این عملیات مشارکت می کنند شامل استرالیا، کانادا، دانمارک، استونی، فنلاند، آلمان، لتونی، لیتوانی، نرو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انگلیس به 18 هزار نظامی اوکراینی آموزش داده است

انگلیس به 18 هزار نظامی اوکراینی آموزش داده است