مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 تیر 1402 ساعت 15:402023-07-15فرهنگي

محمدحسین پویانفر برای معرفی «قهرمانان کربلا» به کودکان کتاب صوتی خواند+صوت


محمدحسین پویانفر مداح سرشناس کشورمان در ادامه برنامه ها و رویکردهای خود برای معرفی واقعه عاشورا و امام حسین(ع) به کودکان و نوجوانان، کتاب قهرمانان کربلا نوشته منصوره مصطفی زاده را برای کودکان در قالب کتاب صوتی روایت کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار حوزه مسجد و هیأت خبرگزاری فارس، محمدحسین پویانفر مداح سرشناس کشورمان در ادامه برنامه ها و رویکردهای خود برای معرفی واقعه عاشورا و امام حسین(ع) به کودکان و نوجوانان، کتاب قهرمانان کربلا نوشته منصوره مصطفی زاده را برای کودکان در قالب کتاب صوتی روایت کرد.

پویانفر پیش تر برای معرفی اهل بیت(ع) به کودکان سرود مداحی، انیمیشن و.

تولید کرده بود.

کتاب قهرمانان کربلا مجموعه هفت جلدی است که توسط نشر کتاب پارک منتشر شده است و در هر جلد، داستانی از حماسه آفرینی یکی از یاران امام حسین را بازگو می کند.

این داستان ها برای کودکان بالای 5 سال طراحی شده است که بناست نسل آینده عزاداران و گریه کنان سیدالشهدا(ع) تشکیل دهند و قهرمان سپاه امام زمانشان باشند.

این کتاب با قلم روان و کودکانه و ساده خانم منصوره مصطفی زاده همراه است و در هر جلد یک فضیلت اخلاقی از آن شخصیت عاشورایی بیان می شود و شهادت نه پایان غمبار آن قهرمانان که پاداش فضائلشان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محمدحسین پویانفر برای معرفی «قهرمانان کربلا» به کودکان کتاب صوتی خواند+صوت

محمدحسین پویانفر برای معرفی «قهرمانان کربلا» به کودکان کتاب صوتی خواند+صوت