مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 تیر 1402 ساعت 20:002023-07-08اقتصادي

صاحب «تالار رستوران» در اردبیل یک میلیارد ریال جریمه شد


مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل گفت: صاحب «تالار رستوران» در اردبیل به دنبال تخلف صنفی به یک میلیارد و 732 میلیون ریال جزیمه محکوم شد.

- اردبیل- مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل گفت: صاحب تالار رستوران در اردبیل به دنبال تخلف صنفی به یک میلیارد و 732 میلیون ریال جزیمه محکوم شد.

علی رحیمی آذر در گفت و گو با خبرنگار مهر ، اظهار کرد: به دنبال گزارش مردمی مبنی بر انجام تخلفات مکرر صنفی در یکی از رستوران های شهر اردبیل، اکیپ های گشت و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت و تعزیرات در محل حاضر شده و گزارش خود را در این زمینه نهایی کردند.

وی تصریح کرد: در این رستوران بیش از 70 کیلوگرم گوشت دام و مرغ تقلبی و تاریخ مصرف گذشته کشف شد تا با تشکیل پرونده صاحب تالار رستوران متخلف به شعبه دوم بدوی تعزیرات حکومتی ارجاع داده شود.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل گفت: شعبه پس از بررسی پرونده و اثبات تخلف، متهم را به پرداخت یک میلیارد و 732 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد.

رحیمی آذر افزود: گشت های مشترک تعزیرات حکومتی، صنعت، معدن و تجارت و بهداشت در ایام تابستان با توجه به حساسیت مواد غذایی بازرسی های خود را از رستوران های بین شهری، تالارها و عرضه کنندگان مواد غذایی انجام می دهند که در این زمینه فعالیت گشت های مشترک تشدید شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صاحب «تالار رستوران» در اردبیل یک میلیارد ریال جریمه شد

صاحب «تالار رستوران» در اردبیل یک میلیارد ریال جریمه شد