مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 تیر 1402 ساعت 16:202023-07-13اقتصادي

استاندار اصفهان: پروژه های آب که از سال های دور مصوب شده به چرخه اجرا بیاید


ضروری است تعهدات کشور و وزارت نیرو در خصوص تأمین آب زاینده رود با نگاه کارشناسی محقق شود تا پروژه هایی که از سالهای دور مصوب شده اما بلاتکلیف مانده به چرخه اجرا بیاید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، سیدرضا مرتضوی استاندار اصفهان در جلسه بررسی گردوغبار و تالاب گاوخونی که با تبریک روز مباهله، اظهار داشت: مسأله گرد و غبار یکی از چالش های اصلی کشور و استان اصفهان است.

وی ادامه داد: وضعیت استان اصفهان به دلیل شرایط آب و هوایی، خشکی زاینده رود، کاهش نزولات آسمانی، استفاده نامناسب از مراتع، وجود تپه های ماسه ای در کشور خاص است.

مرتضوی عنوان کرد: حسب نقشه هایی که توسط دبیر ستاد ملی مقابله با گردوغبار در این نشست ارائه شد؛ استان اصفهان یکی از استان هایی است که شرایط مطلوبی از لحاظ گردوغبار در کشور ندارد و باید به صورت جدی در خصوص این موضوع کار شود.

استاندار اصفهان متذکر شد: با پیگیری های مستمر مجموعه دولت، ریاست جمهوری و سازمان محیط زیست کشور یک روز به عنوان روز جهانی مقابله با گردوغبار در تقویم ثبت شده است و نخستین نشست این روز در شهریور ماه سال جاری در کشور برگزار خواهد شد.

وی عنوان کرد: اصفهان، خواستار میزبانی این نشست بین المللی است، البته تاکنون با این درخواست موافقت نشده است اما باز هم بر درخواست خود اصرار می کنیم و  م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار اصفهان: پروژه های آب که از سال های دور مصوب شده به چرخه اجرا بیاید

استاندار اصفهان: پروژه های آب که از سال های دور مصوب شده به چرخه اجرا بیاید