مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 تیر 1402 ساعت 13:052023-06-30اجتماعي

هفته بارانی در انتظار اردبیلی ها است


مدیرکل هواشناسی استان اردبیل گفت: از روز شنبه با ورود سامانه بارشی به استان شاهد باران و وزش بادهای خزری خواهیم بود.

- مجید کوهی در گفت وگو با خبرنگار مهر ، اظهار کرد: بررسی آخرین نقشه های هواشناسی نشان می دهد جو استان تا عصر امروز جمعه 9 تیر پایدار است.

وی با اشاره به اینکه آسمان در غالب ساعات صاف تا قسمتی ابری خواهد بود، خاطرنشان کرد: پدیده غالب طی مدت مذکور در اکثر نواحی استان وزش باد خزری گاهی تند پیش بینی می شود.

مدیرکل هواشناسی استان اردبیل با بیان اینکه از نظر دمایی تغییرات قابل ملاحظه ای انتظار نمی رود، افزود: از روز شنبه 10 تیر شاهد نفوذ سامانه بارشی به استان خواهیم بود.

کوهی ادامه داد: این پدیده سبب ابرناکی، وزش باد خزری، رخداد مه و کاهش دید افقی، تقلیل ارتفاع کف ابر، افت دمای هوا و بارش باران گاهی به صورت رگبار خواهد شد.

وی از تداوم این شرایط جوی تا ظهر روز یکشنبه 11 تیر در مناطق مرکزی و جنوبی استان اردبیل خبر داد و بیان کرد: به هم استانی ها توصیه می شود هشدار هواشناسی سطح زرد شماره 31 اداره کل هواشناسی استان اردبیل را مورد توجه قرار دهند.

مدیرکل هواشناسی استان اردبیل همچنین تصریح کرد: از بعد از ظهر یکشنبه به تدریج از ناپایداری جو و ابرناکی کاسته خواهد شد و از روز دوشنبه 12 تیر مجدداً جوی پایدار در استان حاکم می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هفته بارانی در انتظار اردبیلی ها است

هفته بارانی در انتظار اردبیلی ها است