مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 تیر 1402 ساعت 16:302023-07-09اقتصادي

دهک های چهارم و پنجم از خدمات بیمه رایگان برخوردار شدند


معاون بیمه و خدمات سلامت گلستان گفت:  در ابتدای سال بیمه دهک های یک، دو و سه رایگان بود با اجرای آیین نامه بند الف ماده 70 دهک های چهارم و پنجم نیز به بیمه شدگان رایگان اضافه شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علیرضا صحرایی ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران استان گفت: با توجه به جمعیت دو میلیون نفری استان گلستان حدود یک میلیون و 200 هزار نفر تحت پوشش بیمه سلامت هستند.

.

وی افزود: از این تعداد افراد تحت پوشش بیمه سلامت یک میلیون نفر به صورت رایگان از خدمات بیمه سلامت استفاده می کنند.

معاون بیمه و خدمات سلامت استان گلستان از تشکیل صندوق بیمه برای بیماران خاص و صعب العلاج خبر داد و گفت: در گذشته تنها 5 بیماری چون ام اس، تالاسمی، هموفیلی، دیالیزی و پیوند کلیه به عنوان بیماران خاص و صعب العلاج خدمات دریافت می کردند اما اکنون این تعداد به 107 مورد رسیده است.

وی ادامه داد: با توجه به منابعی که وجود دارد بسته های خدماتی ویژه از سوی وزارت بهداشت برای بیماران خاص و صعب العلاج تعریف شده و سازمان سلامت آن را اجرایی خواهد کرد.

صحرایی با اشاره به اینکه گلستان در بحث پرداخت ضوابط جزو 9 استان کشور محسوب می شود، اظهار کرد: تاکنون برای پرونده های خارج از ضوابط و هزینه های پرداختی مبلغ 8 میلیارد و 700 میلیون تومان پرداخت شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دهک های چهارم و پنجم از خدمات بیمه رایگان برخوردار شدند

دهک های چهارم و پنجم از خدمات بیمه رایگان برخوردار شدند