مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 تیر 1402 ساعت 12:552023-07-22سياسي

شریعتی: امهال وام های کشاورزی تا سقف 500 میلیون افزایش پیدا کند


نماینده زرند در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم حل مشکلات استان کرمان گفت که امهال وام های کشاورزی تا سقف 500 میلیون افزایش پیدا کند.

- نماینده زرند در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم حل مشکلات استان کرمان گفت که امهال وام های کشاورزی تا سقف 500 میلیون افزایش پیدا کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عفت شریعتی در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی در نظق میان دستور خود با اعلام انزجار از اهانت کنندگان به قرآن، گفت: رییس جمهور در سفر اخیر به کرمان علاوه بر افتتاح آبرسانی به منطقه شهرستان بم و رفسنجان و سایر موارد دیگر نسبت به انتقال آب از خلیج فارس به زرند و کوهبنان که گرفتار بحران بی آبی هستند تاکید داشتند که قدردانی می کنم.

وی همچنین گفت: از وزارت کشاورزی برای امهال وام های کشاورزی تشکر می کنم، ان شاءالله هر چه زودتر برای رفع مشکلات کشاورزان اقدام شود.

شریعتی با تاکید بر لزوم رفع مشکل کارگران معادن و زیر مجموعه های آنها به خصوص اجرایی شدن ضریب 2 کارگران گفت: از مقام عالی وزارت جهادکشاورزی تقاضا دارم، نسبت به تحویل یک هزار اراضی ده چنار به مالکین آن اقدام کرده و میزان امهال وام های کشاورزی را فعلا تا سقف 500 میلیون افزایش دهند.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شریعتی: امهال وام های کشاورزی تا سقف 500 میلیون افزایش پیدا کند

شریعتی: امهال وام های کشاورزی تا سقف 500 میلیون افزایش پیدا کند