مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 تیر 1402 ساعت 11:202023-07-19اقتصادي

هشدار قطع برق به مشترکان تجاری پرمصرف در اهواز


مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز از هشدار به مراکز تجاری برای مدیریت مصرف برق خبر داد و گفت: اگر مشترکان تجاری پر مصرف به ویژه مراکز تجاری بزرگ نسبت به کاهش بار خود اقدام نکنند، - ایسنا/خوزستان مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز از هشدار به مراکز تجاری برای مدیریت مصرف برق خبر داد و گفت: اگر مشترکان تجاری پر مصرف به ویژه مراکز تجاری بزرگ نسبت به کاهش بار خود اقدام نکنند، نسبت به قطع برق آن ها اقدام خواهد شد.

عبدالحمید عباس شیاری در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: واحدهای تجاری نسبت به مدیریت مصرف برق در این شرایط دمایی بی توجه هستند و این مساله به عنوان یک موضوع مهم باید از سوی این مراکز و واحدها به صورت جدی رعایت شود.

وی افزود: با توجه به افزایش میانگین دما در کل کشور و افزایش نیاز مصرف برق، ضرورت دارد مشترکان بخش تجاری مانند دیگر بخش ها از الگوهای مصرف برای گذر از پیک پیروی کنند تا شاهد بروز اتفاقات در شبکه و خاموشی نباشیم.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز با اشاره به ارسال اخطار و هشدار قطع برق به مشترکان برق تجاری گفت: در صورتی که مشترکان تجاری پر مصرف به ویژه مراکز تجاری بزرگ جهت کاهش و مدیریت برق خود اقدام لازم را انجام ندهند، پس از ارسال اخطارهای لازم نسبت به قطع برق انشعاب آن ها اقدام خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار قطع برق به مشترکان تجاری پرمصرف در اهواز

هشدار قطع برق به مشترکان تجاری پرمصرف در اهواز