مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 تیر 1402 ساعت 08:352023-07-10اقتصادي

اختصاص یک هزار میلیارد ریال جهت هوشمندسازی شبکه توزیع آب ایلام


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ایلام گفت: یک هزار میلیارد ریال برای اجرای پروژه هوشمند سازی تاسیسات آبرسانی و شبکه توزیع آب شهر ایلام هزینه می شود.

- سعید هژبری معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ایلام صبح دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام در حصوص وضعیت منابع آب شرب استان از اجرای پروژه هوشمند سازی تاسیسات آبرسانی و شبکه توزیع آب شهر ایلام با مشارکت ستاد اجرایی حضرت امام (ره) و شرکت مهندسی آب کشور خبر داد و گفت: برای این طرح اعتباری بالغ بر یک هزار میلیارد ریال اختصاص یافته است.

وی با بیان اینکه با اتمام این طرح نسبت به کنترل و توزیع عادلانه آب در سطح شهر ایلام اقدام می شود، اظهار کرد: این پروژه شامل تاسیسات آبرسانی از سد و چشمه های گل گل است که در خصوص توزیع آب شهر ایلام هم از لحاظ کمی و هم کیفی به مدت 36 ماه اجرا خواهد شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ایلام اضافه کرد: بصورت جدی مسائل مرتبط با تأمین اعتبارات مورد نیاز جهت تسریع در تکمیل و بهره برداری پروژه ها و توسعه و ارتقاء زیرساخت های مرتبط با آب شرب و همچنین ساماندهی مسیل های سطح شهر ایلام را پیگیری خواهیم کرد و این موضوع در سفر دوم رییس جمهور به استان به عنوان یکی از مطالبات مردمی مطرح خواهد شد .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص یک هزار میلیارد ریال جهت هوشمندسازی شبکه توزیع آب ایلام

اختصاص یک هزار میلیارد ریال جهت هوشمندسازی شبکه توزیع آب ایلام