مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 تیر 1402 ساعت 17:252023-06-23سياسي

عید مباهله مورد غفلت واقع شده است


مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد با اشاره به رویکرد سازمان تبلیغات اسلامی در نشر خوبی ها و بازگشت امید به جامعه، گفت: رویکرد نشر خوبی ها را با برنامه های مختلف در یزد پیگیری می کنیم.

- حجت الاسلام علیرضا نجیمی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به سالروز تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی اظهار داشت: هدف اصلی سازمان تبلیغات اسلامی، برنامه ریزی برای ارتباط با عموم مردم و حل مشکل آنها است.

وی عنوان کرد: در همین راستا، شبکه سازی ائمه مساجد، حضور روحانیون در مناطق حاشیه ای شهر و روستاها، ارتباط موثر با دانش آموزان برای خط دهی فکری آنها و برگزاری مراسم فرهنگی خاص از جمله جشن فرشته ها، احیای شب نیمه شعبان، مناجات خوانی شعبانیه و … از مهمترین برنامه های سازمان تبلیغات اسلامی است.

نجیمی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه عید مباهله یکی از بزرگترین اعیاد مسلمانان است، اظهار داشت: این عید به دلیل نزدیکی با ماه محرم الحرام، مغفول واقع شده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد یادآور شد: برنامه ریزی امسال ما، برگزاری جشن مباهله در تمامی مساجد استان یزد است و امیداوریم بتوانیم آن را محقق کنیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برنامه های شاخص تبلیغات اسلامی استان یزد با توجه به شرایط و ظرفیت های استان در حوزه گردشگری عنوان کرد:


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عید مباهله مورد غفلت واقع شده است

عید مباهله مورد غفلت واقع شده است