مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 تیر 1402 ساعت 09:552023-06-27اقتصادي

بازگشت حجاج و تعریف طرح نظارتی ویژه


معاون بازرسی و حمایت از مصرف کنندگان اداره کل صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی از اجرای طرح نظارتی ویژه بازگشت حجاج در خراسان جنوبی خبر داد.

- علی تهوری، امروز سه شنبه 6 تیر به رسانه های گروهی گفت: نظر به ایام بازگشت حجاج و اعیاد پیش رو، با توجه به ضرورت اتخاذ تدابیر به هنگام و مناسب جهت اطمینان بخشی هر چه بیشتر به آحاد جامعه مبنی بر حضور نیروهای بازرسی در سطح بازار، طرح نظارتی ویژه بازگشت حجاج در خراسان جنوبی اجرا می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با بیان اینکه مطابق قانون، وظایف بازرسی و نظارت از محصولات کشاورزی و پروتیینی با سازمان جهاد کشاورزی بوده است، افزود: این اداره کل در نظر دارد به منظور نیل به اهدافی نظیر ایجاد ثبات نسبی، کاهش التهاب در بازار، افزایش رضایت مندی و ارتقای اعتماد عمومی با هدفمند سازی بازرسی ها و توجه به اولویت های کالا و خدمات اقدام به برگزاری طرح نظارتی ویژه بازگشت حجاج با همکاری بازرسین محترم سازمان جهاد کشاورزی، اداره کل تعزیرات حکومتی و اتاق اصناف کند.

تهوری با اشاره به اینکه این طرح از 6 تیرماه آغاز و تا 18 تیرماه جاری ادامه دارد، افزود: در این طرح کالاهایی از قبیل گوشت مرغ، گوشت قرمز، تخم مرغ، شکر، آجیل و شیرینی، و همچنین خدمات نانوایی ها، تالارها و رستوران ها، پایانه های مسافربری و هواپیمایی مورد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشت حجاج و تعریف طرح نظارتی ویژه

بازگشت حجاج و تعریف طرح نظارتی ویژه