مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 تیر 1402 ساعت 08:472023-07-05سياسي

کنکاشی دوباره در «جمعه خونین یاسوج» و چاره جویی برای فرار از حوادث خونبار


جاده های بعضاً غیر استاندارد با وجود نقاط حادثه خیز بسیار زیاد موجب شده تا سالانه شاهد تصادفات و فوتی های بی حد و حصری در جاده های استان کهگیلویه و بویراحمد باشیم به طوری که برای مثال در 14 کیلومتر از راه های این استان بیش از 10 درصد تصادفات منجر به فوت صورت می گیرد.

-  خبرگزاری فارس یاسوج-ترنم بهنیا- در حالی که تا پیش از پیروزی انقلاب اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد تنها 20 کیلومتر راه آسفالته داشت اما با پیروزی انقلاب و اقدامات جهادی که در همان ابتدا صورت گرفت بسیاری از راه ها از جمله راه های روستایی از وضعیت قبلی خارج شد.

برای معرفی بیشتر استان کهگیلویه و بویراحمد همین بس که یکی از استان های استراتژیک کشور به شمار می رود و کریدور شمال به جنوب بوده و سر راه اتصال استان های بزرگ و مهمی همانند خوزستان، بوشهر و فارس قرار دارد.

استانی که شاهراه ترددها در جنوب کشور است در یک قلم شهرستان گچساران به عنوان یکی از شهرستان های مهم و استراتژیک کهگیلویه و بویراحمد با تولید بیش از 25 درصد نفت و گاز کشور محل اتصال و سر راه مسیر مهم شیراز به اهواز و به عبارتی متصل کننده خوزستان به فارس است.

همچنین با شکسته شدن بن بست جاده مواصلاتی بابامیدان - یاسوج به عنوان یکی از آنتنی های مهم جاده شیراز-اهواز؛ اهمیت محورهای استان کهکیلویه و بویراحمد صد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کنکاشی دوباره در «جمعه خونین یاسوج» و چاره جویی برای فرار از حوادث خونبار

کنکاشی دوباره در «جمعه خونین یاسوج» و چاره جویی برای فرار از حوادث خونبار