مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 تیر 1402 ساعت 09:002023-06-25ورزشي

موفقیت ورزشکاران علیرغم کمبود زیرساخت های ورزشی در البرز ستودنی است


مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز، گفت: موفقیت و افتخار آفرینی ورزشکاران و قهرمانان البرز علیرغم کمبود زیر ساخت های ورزشی استان، ستودنی است.

- بهزاد فروغی مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرج، با بیان اینکه وضعیت سرانه ورزشی استان نامطلوب است، گفت: استان البرز به دلایل مختلف از جمله نوپا بودن، مهاجرت پذیری، رشد جمعیت و .

از لحاظ سرانه ورزشی جزو استانهای رده پایین کشور قرار دارد، چرا که میانگین ایده آل سرانه ورزشی کشور یک متر می باشد و هم اکنون در استان البرز تنها 45 سانتی متر است.

وی با اشاره به اینکه افزایش سرانه ورزشی استان و تلاش در جهت رفع مشکلات این حوزه از تکلیف های اساسی است، افزود: علیرغم تمامی کمبود ها، تلاش می کنیم مشکلات زیر ساختهای ورزشی استان را با هر آن چه که در توان داریم بهبود بخشیم.

فروغی اشاره ای به اهمیت نگهداری از اماکن و زیر ساختهای ورزشی استان کرد و گفت: همانطور که بارها عنوان کرده ایم، تلاش برای افزایش سرانه ورزشی استان یکی از مهم ترین برنامه ها و دغدغه های ما در مجموعه اداره کل ورزش و جوانان است که حفظ و نگهداری مناسب از زیر ساختهای موجود نیز در همین راستا تعریف می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موفقیت ورزشکاران علیرغم کمبود زیرساخت های ورزشی در البرز ستودنی است

موفقیت ورزشکاران علیرغم کمبود زیرساخت های ورزشی در البرز ستودنی است