مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 تیر 1402 ساعت 21:552023-07-08اقتصادي

680 دهیاری در استان قزوین فعال هستند


مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری قزوین با بیان اینکه در حال حاضر 680 دهیاری در استان قزوین فعال هستند گفت: 50 روستای دیگر نیز به این تعداد دهیاری اضافه خواهند شد.

- لیلا غریب در گفتگو با خبرنگار مهر که در حاشیه همایش دهیاران استان قزوین انجام شد اظهار کرد: سال گذشته با جذب حداکثری قیر رایگان با همکاری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، 700 هزار متر مربع از معابر روستاهای استان قزوین آسفالت شد.

مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری قزوین ادامه داد: به منظور محرومیت زدایی و توزیع عادلانه امکانات پیش بینی امسال ما این است که این رقم به 2 برابر افزایش یابد.

وی بیان کرد: در حال حاضر 680 دهیاری در استان قزوین فعال هستند که در آخرین سرشماری عمومی نفوس و مسکن 50 روستا نیز واجد ایجاد دهیاری شناخته شده اند و سال گذشته شاهد افزوده شدن این تعداد به جمع دهیاری های استان بودیم.

این مسؤول گفت: 72 دهیاری با جمعیت تحت پوشش بالای هزار نفر در استان قزوین دایر هستند که براساس قانون فعالیت دهیاران باید تمام وقت باشد و سایر دهیاری ها نیز کمتر از هزار نفر جمعیت دارند و فعالیت دهیاران آنها پاره وقت محسوب می شود.

غریب با اشاره به وظایف دهیاری ها عنوان کرد: کنترل ساخت و سازها، حفظ اموال عمومی روستا، ترغیب مردم به امور توسعه روستا، پیگیری مسائل و مشکلات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

680 دهیاری در استان قزوین فعال هستند

680 دهیاری در استان قزوین فعال هستند