مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 تیر 1402 ساعت 12:302023-06-26اجتماعي

احداث 150 کیلومتر آتش بُر در عرصه اراضی ملی استان همدان


رییس اداره آموزش، ترویج و مشارکت های مردمی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری همدان از احداث 150 کیلومتر آتش بُر در عرصه اراضی ملی این استان در سال جاری خبر داد.

- ایسنا/همدان رییس اداره آموزش، ترویج و مشارکت های مردمی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری همدان از احداث 150 کیلومتر آتش بُر در عرصه اراضی ملی این استان در سال جاری خبر داد.

سیدمحمدامین مشعریان دوشنبه 5 تیرماه در جلسه پیشگیری و کاهش آتش سوزی شهرستان بهار، اظهار کرد: با توجه به آغاز فصل گرما و احتمال خطر وقوع آتش سوزی های عمدی و سهوی در جنگل و مراتع برای پیشگیری از سرایت دامنه حریق به عرصه های طبیعی این میزان آتش بُر به عنوان یکی از اقدامات فنی در مناطق تحت پوشش مدیریت این اداره کل ایجاد شد.

وی هرس درختان، پاکسازی تشتک های درختان، استقرار نگهبان و محافظ در جنگل کاری ها را از دیگر اقدامات فنی انجام شده برای جلوگیری از آتش سوزی در عرصه های طبیعی و جنگل کاری های سطح استان همدان برشمرد و افزود: در مراتع شهرستان بهار نیز 52 کیلومتر آتش بُر با مشارکت جوامع محلی و بهره برداران در حوزه اراضی ملی روستای چایان و جنگل کاری آقبلاق لتگاه انجام شده که این میزان احداث آتش بر 700 هکتار از مراتع را تحت پوشش خود قرار می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث 150 کیلومتر آتش بُر در عرصه اراضی ملی استان همدان

احداث 150 کیلومتر آتش بُر در عرصه اراضی ملی استان همدان