مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 تیر 1402 ساعت 16:402023-07-10سياسي

استولتنبرگ در ویلنیوس: زلنسکی به نشست ناتو ملحق می شود


دبیرکل ناتو امروز (دوشنبه) در یک کنفرانس مطبوعاتی گفت که رییس جمهوری اوکراین در اجلاس آتی ناتو در ویلنیوس شرکت خواهد کرد تا در اولین نشست جدید شورای ناتو - اوکراین حضور داشته باشد.

- دبیرکل ناتو امروز (دوشنبه) در یک کنفرانس مطبوعاتی گفت که رییس جمهوری اوکراین در اجلاس آتی ناتو در ویلنیوس شرکت خواهد کرد تا در اولین نشست جدید شورای ناتو - اوکراین حضور داشته باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، ینس استولتنبرگ، دبیرکل ناتو در کنفرانس مطبوعاتی مشترک با هیتاناس ناوسدا، رییس جمهوری لیتوانی پیش از اجلاس سران ناتو در پایتخت لیتوانی در 11 تا 12 ژوییه، گفت: ولودیمیر زلنسکی، رییس جمهوری اوکراین برای نشست افتتاحیه شورای جدید ناتو - اوکراین به ما خواهد پیوست.

در اوایل ژوئن، ولودیمیر زلنسکی گفت که کی یف امیدوار است در اجلاس سران ناتو در پایتخت لیتوانی که قرار است روزهای سه شنبه و چهارشنبه این هفته (11 تا 12 ژوییه) باشد، دعوت نامه شفافی برای پیوستن به اتحادیه نظامی ناتو دریافت کند.

او همچنین گفت که ارتش اوکراین از اینکه اوکراین هنوز پاسخ مثبت واضحی در مورد پیوستن به اتحادیه اروپا و ناتو دریافت نکرده است، ناامید شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استولتنبرگ در ویلنیوس: زلنسکی به نشست ناتو ملحق می شود

استولتنبرگ در ویلنیوس: زلنسکی به نشست ناتو ملحق می شود