مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 تیر 1402 ساعت 13:352023-07-14سياسي

ملت ایران پای حکومت عدل علوی تا آخر خواهد ایستاد


ملت ایران پای حکومت عدل علوی تا آخر خواهند ایستاد و از ارزشها دفاع می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله محمدباقر محمدی لایینی در خطبه های نماز جمعه ساری با تاکید بر رعایت تقوای الهی و گرامی داشت روز خانواده اظهار داشت: اسلام به نهاد خانواده اهمیت زیادی داده است و انسجام و سلامت خانواده و دیانت آن از نظر اسلام بسیار مهم است.

وی با بیان این که فرهنگ غرب برای به تباه کشاندن خانواده و متلاشی کردن آن تلاش می کند گفت: فرهنگ غرب روی خانواده، زن و مادر برنامه ریزی گسترده ای کرده است تا آن را از جایگاه خود تنزل دهد از این رو گره زدن خانواده و فرزندان به مساجد و محافل دینی و معنوی امری بسیار مهم به شمار می رود.

نماینده ولی فقیه در استان مازندران همچنین با اشاره به نامگذاری روز گفتگو و تعامل سازنده با جهان اظهار داشت: همه بشریت عضو یک خانواده هستیم و باید با همدیگر گفتگو و تعامل داشته باشیم و و بسیاری از کشورها برای ما فرصت محسوب می شوند و نباید درب و دروازه کشور را به روی دنیا ببندیم.

امام جمعه ساری با بیان این که در دولت انقلابی سیزدهم سفرها و تعاملات ارتباطات خوبی با کشورهای دنیا برقرار شده است به سفر رییس جمهور به آفریقا اشاره کرده گفت: آفریقا سرزمین فرصت هاست و متأسفانه در دولت های قبلی ارتباطات فقط به چند کشور محدود شده بود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ملت ایران پای حکومت عدل علوی تا آخر خواهد ایستاد

ملت ایران پای حکومت عدل علوی تا آخر خواهد ایستاد