مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 تیر 1402 ساعت 08:152023-07-04اقتصادي

ثبت 5500 مرکز نگهداری کالا در سامانه جامع انبارها


فرماندار شهرستان بهار از ثبت 5 هزار و 500 انبار و مرکز نگهداری کالای این شهرستان در سامانه جامع انبارها خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بهار، مجتبی فیض اللهی صبح امروز در کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان بهار با اشاره به ثبت 5 هزار و 500 انبار و مرکز نگهداری کالا در سامانه جامع انبارها اظهار کرد: از جلسه گذشته تاکنون 260 مورد بازرسی از انبارها و مراکز نگهداری کالاها توسط بازرسان انجام شده که مورد مغایر با آنچه در سامانه به ثبت رسیده، نداشتیم.

وی با بیان اینکه از این انبارها و مراکز ثبت شده در سامانه 59 فقره نیز صحت سنجی انجام شد، افزود: علاوه بر آن اکیپ مشترکی با همکاری فرمانداری، تعزیرات و فرماندهی انتظامی به منظور بازرسی از انبارهای شهرک صنعتی و صنایع غذایی بهاران تشکیل شد که این اکیپ پنج نفره 30 مورد بازرسی داشتند ضمن اینکه پنج فقره نیز تذکر جدی بابت کالاهای مشکوک به این واحدها داده شد.

فرماندار بهار با اشاره به پنج فقره تذکر جدی در رابطه با کالاهای مشکوک، گفت: مقادیر آن چندان قابل توجه نبوده که توقیف و به املاک تملیکی معرفی شود.

قاچاق کالا و ارز آثار منفی مختلفی بر اشتغال، درآمد خانواده ها، مباحث امنیتی و فرهنگی وارد می کند و در حوزه سرمایه گذاری و تولید مشکل بزرگی را برای کشو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت 5500 مرکز نگهداری کالا در سامانه جامع انبارها

ثبت 5500 مرکز نگهداری کالا در سامانه جامع انبارها