مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 تیر 1402 ساعت 15:302023-07-15سياسي

همکاری جهاددانشگاهی و دانشگاه فرهنگیان در فارس تقویت می شود


امکان تقویت و توسعه همکاری های این نهاد با دانشگاه فرهنگیان، در زمینه های مختلف و بهره گیری بیشتر از ظرفیت ها، وجود دارد.

- ایسنا/فارس رییس جهاددانشگاهی فارس گفت: امکان تقویت و توسعه همکاری های این نهاد با دانشگاه فرهنگیان، در زمینه های مختلف و بهره گیری بیشتر از ظرفیت ها، وجود دارد.

امیرحسین استقلال شنبه 24 تیرماه در دیدار رییس دانشگاه فرهنگیان فارس، خاطرنشان کرد که با تدوین و مبادله تفاهمنامه ای، امکان تقویت و توسعه همکاری ها بین دانشگاه فرهنگیان و جهاددانشگاهی فارس، در ابعاد مختلف وجود دارد.

او با قدردانی از همکاری دانشگاه فرهنگیان فارس با سازمان دانشجویان معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی این استان در برگزاری برنامه هایی نظیر مناظرات دانشجویی، مسابقه کتاب سه دقیقه ای، پایان نامه سه دقیقه ای و.

، زمینه های همکاری میان این دو مجموعه را مورد بحث و بررسی قرار داد.

استقلال با اشاره به وظایفی که برای این نهاد، در نظر گرفته شده است، همکاری با سایر دانشگاه ها در حوزه مسائل فرهنگی و اجتماعی را یکی از چهار وظیفه اصلی جهاد دانشگاهی بیان کرد.

رییس جهاددانشگاهی فارس، علاوه بر معرفی کامل ظرفیت های این نهاد، بر نزدیک شدن ماهیت دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان با ماهیت تکالیف و رسالت جهاد دانشگاهی تأکید کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همکاری جهاددانشگاهی و دانشگاه فرهنگیان در فارس تقویت می شود

همکاری جهاددانشگاهی و دانشگاه فرهنگیان در فارس تقویت می شود