مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 تیر 1402 ساعت 16:552023-07-19اجتماعي

برگزاری مانور اطفا حریق در مراتع شهرستان پاوه


معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری پاوه از برگزاری مانور اطفا حریق در مراتع این شهرستان خبر داد.

- سالم مصطفایی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: روز گذشته مانور اطفا حریق در پاوه با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی و کارشناس مدیریت بحران فرمانداری, ادارات منابع طبیعی, محیط زیست, هلال احمر و آتش نشانی مانور اطفا حریق برای آمادگی و همکاری هر چه بیشتر مجموعه اداری شهرستان در محل سردره پاوه برگزار شد.

وی افزود: این مانور در راستای هم افزایی و ارتقای سطح آمادگی دستگاه های اجرایی شهرستان پاوه برای اطفای حریق هنگام وقوع در جنگل ها و مراتع شهرستان برگزار شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری پاوه تصریح کرد: از نیروهای خدوم آتش نشانی و خدماتی شهرداری، منابع طبیعی، محیط زیست، هلال احمر و جهاد کشاورزی که انصافاً در تمامی بحران ها پای کار بوده و حضور فعال دارند و همچنین از نیروهای زحمت کش مردمی و سازمان های مردم نهاد و انجمن ها نیز که عملاً ثابت کردند در مواقع ضروری و نیاز به صورت خودجوش حضور دارند تشکر می کنیم.

مصطفایی بیان کرد: در سال جاری با حضور به موقع و زحمات همه این عزیزان در کمترین زمان ممکن همه آتش سوزی ها بدون کوچک ترین حادثه مهار شدند و در ایام باقیمانده شاهد فعالیت همه دستگاه ها و نیروهای دلسوز مردمی برای پا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری مانور اطفا حریق در مراتع شهرستان پاوه

برگزاری مانور اطفا حریق در مراتع شهرستان پاوه