مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 تیر 1402 ساعت 13:352023-07-04اقتصادي

حذف شبکه های قدیمی آب در اشتهارد آغاز شد/هدررفت 20 درصد آب


با هدف حفظ منابع آبی در اشتهارد شبکه های موازی و قدیمی توزیع آب در مناطقی که دو شبکه ای هستند، از مدار بهره برداری حذف می شود.

- اشتهارد- مدیر آبفای اشتهارد گفت: با هدف حفظ منابع آبی در اشتهارد شبکه های موازی و قدیمی توزیع آب در مناطقی که دو شبکه ای هستند، از مدار بهره برداری حذف می شود.

محمد دیدباند: گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد وجود دو شبکه قدیمی و جدید در برخی معابر و مناطق اشتهارد موجب افزایش میزان هدر رفت آب یا آب به حساب نیامده می شود و این در حالیست که حدود 8 کیلومتر (11 درصد) از شبکه های توزیع آب در این شهر، دارای چنین ویژگی هستند.

وی میزان زآب از شبکه و انشعاب شهر اشتهارد را حدود 20 درصد ذکر کرد و گفت: هم اکنون ظرفیت تولید آب شرب در اشتهارد 110 لیتر بر ثانیه است که با شناسایی مناطق دو شبکه ای و قطع انشعاب های غیرمجاز و مریی سازی شیرهای مدفون شده می توان این میزان را به نصف کاهش داد.

مدیر آبفای اشتهارد متذکر شد: شهرک الغدیر با 2400 متر شبکه موازی یکی از مناطق دو شبکه ای است که عملیات حذف شبکه قدیمی با 10 فقره سه راه گیری و 30 متر لوله گذاری در این شهرک آغاز شده و تاکنون نیمی از این عملیات به اتمام رسیده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حذف شبکه های قدیمی آب در اشتهارد آغاز شد/هدررفت 20 درصد آب

حذف شبکه های قدیمی آب در اشتهارد آغاز شد/هدررفت 20 درصد آب