مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 تیر 1402 ساعت 14:152023-06-22سياسي

سردار حاجی زاده: به تمام فناوری ‍ های پیچیده صنعت دفاعی دست یافته ایم


امروز به تمام فناوری های پیچیده در حوزه صنعت دفاعی دست پیدا کرده ایم؛ بنابراین می توانیم در سایر عرصه ها مانند صنعت و کشاورزی که بسیار ساده تر هست، - فرمانده نیروی هوافضای سپاه گفت: امروز به تمام فناوری های پیچیده در حوزه صنعت دفاعی دست پیدا کرده ایم؛ بنابراین می توانیم در سایر عرصه ها مانند صنعت و کشاورزی که بسیار ساده تر هست، نیز مشکلات را حل کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از سپاه نیوز، سردار سرتیپ پاسدار امیرعلی حاجی زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه در مراسم گرامیداشت سالروز شهادت شهید چمران و روز بسیج اساتید که در دانشگاه مازندران برگزار شد، گفت: شهید چمران در کنار همه ویژگی های کم نظیر با دشمن شناسی و تشخیص جبهه حق از باطل هیچگاه در مسیر دشمن قدم بر نداشت و عمر خود را در مبارزه گذراند.

وی افزود: امروز برای بنده توفیق بزرگی است که در محضر بزرگان، اساتید دانشگاه، خانواده معظم شهدا، علما و روحانیون که در جلسه ای به مناسبت بزرگداشت شهید مصطفی چمران تشکیل شده است، حضور دارم.

در بدو ورود با دیدن دوستان دوران دفاع مقدس خاطرات شیرین آن دوران طلایی یادآور شد.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه تصریح کرد: بنده به عنوان عضو کوچکی از لشگر پر افتخار 25 کربلای این استان، دوره کوتاهی را در کنار رزمندگان دلیر خطه شمال مازندران و گیلان حضور د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار حاجی زاده: به تمام فناوری ‍ های پیچیده صنعت دفاعی دست یافته ایم

سردار حاجی زاده: به تمام فناوری ‍ های پیچیده صنعت دفاعی دست یافته ایم