مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 تیر 1402 ساعت 12:252023-07-11اجتماعي

هوای قزوین خنک می شود


از امروز به تدریج با نفوذ زبانه های پرفشار، روند کاهش نسبی دما در استان آغاز می شود.

- یوسف شیخ الملوکی در گفت وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: بر اساس آخرین نقشه های پیش یابی تا پایان هفته، آسمان آفتابی در استان خواهیم داشت و امروز وزش بادهای شرقی و جنوب شرقی و در برخی مناطق، احتمال گرد و غبار و کاهش کیفیت هوا وجود دارد.

وی افزود: برای روزهای چهارشنبه و پنجشنبه با توجه به عبور امواج تراز میانی جو و همراه آن با زبانه های پرفشار در ارتفاعات شمالی گاهی پدیده مه و احتمال بارش پراکنده پیش بینی می شود.

مدیرکل هواشناسی استان قزوین ادامه داد: از بعد از ظهر امروز به تدریج با نفوذ زبانه های پرفشار، روند کاهش نسبی دما در سطح منطقه آغاز می شود و تا روز پنجشنبه تداوم پیدا می کند.

شیخ الملوکی اضافه کرد: وضعیت آسمان استان قزوین امروز سه شنبه صاف تا کمی ابری، از بعد از ظهر گاهی وزش باد شمالی به ویژه در شهرهای بویین زهرا، تاکستان و کوهین طی این مدت نمود بیشتری دارد.

وی وضعیت آسمان استان قزوین در روز چهارشنبه را صاف تا کمی ابری و در ارتفاعات شمالی کمی تا قسمت ابری ذکر و خاطرنشان کرد: پدیده چهارشنبه گاهی وزش باد شمالی به ویژه در امتداد شهرهای کوهین، بویین زهرا و تاکستان همراه است و در ارتفاعات شمالی گاهی مه آلود با احتمال بارش پراکنده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هوای قزوین خنک می شود

هوای قزوین خنک می شود