مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 تیر 1402 ساعت 18:372023-07-05ورزشي

عزیزی پور: همگانی کردن اسکواش اولویت فدراسیون این رشته است


رییس فدراسیون اسکواش ایران با اشاره به اهمیت برگزاری مسابقات تیم های لیگ برتر و دسته یک اسکواش ایران در استان یزد، گفت: همگانی کردن اسکواش یکی از اولویت های جدی این فدراسیون است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یزد، امیر عزیزی پور ظهر امروز در جریان سفر خود به این استان با حضور در جمع خبرنگاران یزدی، اظهار کرد: مهمترین هداف فدارسیون اسکواش ایران استعدادیابی برای رده های سنی کودکان و پایه است.

وی با بیان این که تقویت زیرساخت های لازم در حوزه مربی گری و داوری از دیگر اولویت های اجرایی فدارسیون اسکواش است، افزود: یکی از پایه های مهم اردوهای تیم ملی اسکواش ایران استان یزد است.

رییس فدراسیون اسکواش ایران در ادامه استانها را کارخانجات تولید ورزشکاران ملی دانست و گفت: بنا داریم با برگزاری ورکشاپ های خاص تربیت مربی و داور حرفه ای را در استان یزد و دیگر استانهای کشور جدی پیگیری کنیم.

عزیزی پور برگزاری جلسات مستمر با روئسای هیأتهای اسکواش استانها را از جمله رویکردهای جدی فدارسیون اسکواش در استان یزد عنوان و بیان کرد: استان یزد در حوزه مربیگری جایگاه خوبی دارد و این مهم باید در تمام استانها مد نظر قرار گرفته شود.

وی استان یزد را جزو استان های خاص اسکواش کشور دانست و خاطرنشان کرد: 50 درصد ملی پوشان اسکواش ایران یزدی ها هستند و این مهم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عزیزی پور: همگانی کردن اسکواش اولویت فدراسیون این رشته است

عزیزی پور: همگانی کردن اسکواش اولویت فدراسیون این رشته است