مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 تیر 1402 ساعت 10:052023-07-01سياسي

تاکید آیت الله نوری همدانی بر حمایت ویژه مردم از خانواده های کم برخوردار


مرجع تقلید شیعیان قربانی کردن را یکی از اعمال مستحبی توصیه شده بر مسلمانان دانست و گفت: مردم با عمل به این توصیه دینی می توانند خانواده های کم برخوردار را نیز حمایت کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان قم، آیت الله حسین نوری همدانی به مناسبت برگزاری همایش نذر قربانی در مسجد مقدس جمکران پیامی را به شرکت کنندگان در این همایش ارسال کرد که متن آن به شرح زیر است:  بسم الله الرّحمن الرّحیم الحمدلله ربّ العالمین و الصّلاه و السّلام علی سیّدنا  و نبیّنا ابی القاسم المصطفی محمّد و علی آله الاطیبین الاطهرین المنتجبین الهداه المهدییّن المعصومین سیّما بقیّه الله فی الارضین  سلام علیکم؛ فرا رسیدن عید سعید قربان را به همه مسلمانان تبریک عرض می نمایم.

بی تردید این روز بزرگ که الَّذِی جَعَلْتَهُ لِلْمُسْلِمِینَ عِیداً برای همه مسلمانان روزی مبارک است و از اعمالی که در این روز توصیه شده است بر می آید یکی از دو روز مهم است که شاید هیچ روزی به شرافت آن نمی رسد.

یکی از اعمال استحبابی این روز قربانی کردن است که تاکید فراوان شده است؛ بر این اساس خوب و بجاست که متدینین این عمل خیر را فراموش نکنند و از این طریق خانواده های کم برخودار نیز بهره مند شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید آیت الله نوری همدانی بر حمایت ویژه مردم از خانواده های کم برخوردار

تاکید آیت الله نوری همدانی بر حمایت ویژه مردم از خانواده های کم برخوردار