مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 تیر 1402 ساعت 18:052023-07-19سياسي

همایش استارت آپی با رویکرد صنایع دریایی در نوشهر برگزار شد


همایش رویداد استارت آپی ایده ها وطرح های خلاقانه رویداد با حضور اندیشمندان ، فناوران و شرکت های دانش بنیان و با محورهای رویداد صنایع دریایی، - ایسنا/مازندران همایش رویداد استارت آپی ایده ها وطرح های خلاقانه رویداد با حضور اندیشمندان ، فناوران و شرکت های دانش بنیان و با محورهای رویداد صنایع دریایی، فناوری اطلاعات، فنی و مهندسی، کشاورزی و منابع طبیعی، گردشگری دریایی و سلامت دریایی با حضور مقامات کشوری، استانی در محل تالار خوارزمی دانشگاه علوم دریایی امام خمینی (ره) نوشهر برگزار شد.

حسن خیریان پور معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار مازندران امروز در این همایش با اشاره به تخصیص 600 میلیارد تومان تسهیلات برای شرکتهای دانش بنیان، گفت: برای دستیابی به رشد اقتصادی لازم است بااستفاده از فناوری نوین و توسعه دانش بنیان به اهداف دست یابیم .

وی افزود: شرکتهای دانش بنیان در حوزه ارتقاء بهره وری، تعدیل هزینه ها، کاهش هزینه های تولید و صادرات محور کردن کیفیت محصولات تولیدی بسیار اثر گذار هستند و استفاده از فناوری نوین می تواند بهره وری را ارتقاء دهد.

خیریان پور با اشاره به اینکه در حوزه های مختلف اعم از کشاورزی، صنعت و معدن، گردشکری و صنایع دستی، خدمات فنی ومهندسی از فناوری نوین باید استفاده کرد، یادآور شد: 8 مرکز رشد در شهرست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همایش استارت آپی با رویکرد صنایع دریایی در نوشهر برگزار شد

همایش استارت آپی با رویکرد صنایع دریایی در نوشهر برگزار شد