مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 تیر 1402 ساعت 16:362023-07-01سياسي

خبر خوب فرمانده سپاه لرستان در خصوص واگذاری حریم قلعه فلک الافلاک به میراث فرهنگی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، سردار مرتضی کشکولی ظهر امروز در جلسه شورای اداری لرستان که با حضور سردار آبرومند معاون قرارگاه امام حسن(ع) برگزار شد، اظهار کرد: علاوه بر انعقاد تفاهم نامه امروز با قرارگاه امام حسن(ع)، قرارگاه جهادسازندگی و محرومیت زدایی استان لرستان نیز بالغ بر 300 میلیارد آورده برای انجام بخشی از کارهای محرومیت زدایی خواهد داشت.

وی خاطرنشان کرد: اجرای این تفاهم نامه منوط به تزریق منابع اعتباری توسط دستگاه های اجرایی و قرارگاه محرومیت زدایی امام حسن(ع) است.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان، مدت زمان اجرای تفاهم نامه با قرارگاه امام حسن(ع) را سه ساله خواند و افزود: امید می رود با تزریق به موقع اعتبارات، تمامی مفاد این تفاهم نامه اجرایی شود.

وی با بیان اینکه توافقی برای آزادسازی قلعه در گذشته انجام شد، افزود: به دلیل تزریق با تاخیر اوراق و اعتبارات ساختمان جدید سپاه حضرت ابوالفضل(ع) با تاخیر در ساخت مواجه شد و اکنون 60 درصد پیشرفت دارد.

سردار کشکولی دلیل تاخیر در جابه جایی پادگان امام حسین(ع) از حریم قلعه فلک الافلاک را عدم اجرای تامیم بموقع اعتبارات عنوان کرد و گفت: سپاه طبق قولی که داده بود آماده است تا در صورت تامین اعتبار هر چه سریع تر نسبت به تکمیل پادگان جدید اقدام نماید و پادگان فعلی را وگذار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبر خوب فرمانده سپاه لرستان در خصوص واگذاری حریم قلعه فلک الافلاک به میراث فرهنگی

خبر خوب فرمانده سپاه لرستان در خصوص واگذاری حریم قلعه فلک الافلاک به میراث فرهنگی