مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 تیر 1402 ساعت 13:252023-07-04سياسي

همایش استانی مدافعان حریم خانواده در سنندج برگزار می شود


مسئول بسیج جامعه زنان استان کردستان از برگزاری همایش مدافعان حریم خانواده به مناسبت هفته عفاف و حجاب در سنندج خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، بتول سرکانی روز سه شنبه در جلسه برنامه های عفاف و حجاب که در سالن اجتماعات سپاه بیت المقدس کردستان در سنندج برگزار شد، اظهار کرد: زن از یک جایگاه والایی برخوردار است که حراست از این جایگاه، نیازمند ماندن در صدف حجاب است که در این صورت ارزش او حفظ خواهد شد.

وی از عفاف و حجاب به عنوان نمادی فرهنگی، دینی، ملی و انقلابی نام برد و گفت: دشمن به خوبی متوجه قدرت این نماد شده است به همین علت برای ضربه زدن به فرهنگ حجاب و عفاف وارد میدان شده و در حال پیشبرد اهداف خود است.

مسئول بسیج جامعه زنان استان کردستان به هدف قرار گرفتن زن مسلمان در جنگ شناختی دشمن اشاره کرد و گفت: باید تمدن نوین اسلامی را با روحیه مطالبه گری در نظر داشته باشیم.

سرکانی خاطرنشان کرد: به مناسبت هفته عفاف و حجاب و سالگرد 21 تیر ماه مسجد گوهرشاد برنامه های پیشنهادی را در راستای برنامه های زیست عفیفانه و زن ایرانی در نظر گرفته ایم.

وی افزود: تبلیغات فضای شهری، برگزاری اجتماع بزرگ مدافعان حریم خانواده به منظور آگاه سازی و ایجاد حس نشاط و همدلی بین عموم مردم، صدور بیانیه مطالبه گری، برگزاری همایش طلایه داران عفاف و حجاب دیدار د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همایش استانی مدافعان حریم خانواده در سنندج برگزار می شود

همایش استانی مدافعان حریم خانواده در سنندج برگزار می شود