مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 تیر 1402 ساعت 15:002023-07-04سياسي

لزوم آمادگی برای مقابله با مخاطرات شیمیایی


جانشین رییس سازمان پدافند غیرعامل کشور گفت: به دلیل اینکه احتمال بروز حادثه در هر لحظه ای وجود دارد، باید همواره برای مقابله با مخاطرات شیمیایی، - آمادگی های لازم را داشته باشیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سردار محسن ساسانی جانشین رییس سازمان پدافند غیرعامل کشور در هشتمین همایش ملی پدافند شیمیایی که در بیمارستان فرهیختگان برگزار شد، اظهار داشت: بحث اصلی ما در این همایش، نظام مصون سازی و عملیات پدافند شیمیایی کشور است؛ نظام نامه ای که دو سال پیش برای اجرا به همه دستگاه ها ابلاغ شد، اما تاکنون به دلایل مختلفی دستگاه های کشور بخش زیادی از آن را عملیاتی نکرده اند.

سردار ساسانی ادامه داد: ایمنی، امنیت و کاهش آسیب پذیری در مراکز صنعتی و عموم جامعه ایران به واسطه سروکار داشتن با مواد شیمیایی، اصولی هستند که رعایت آن ها در سطح بالایی ضروری است؛ چون احتمال بروز حادثه در هر لحظه ای وجود دارد؛ لذا باید همواره برای مقابله و پدافند در حوادث و مخاطرات شیمیایی، آمادگی های لازم را داشته باشیم.

جانشین رییس سازمان پدافند غیرعامل کشور تأکید کرد: باید کارکرد صبوری در زمان بروز حادثه تداوم داشته باشد؛ چون در غیر این صورت اداره امور کشور با مشکل مواجه خواهد شد؛ بر این اساس با انواعی از تهدیدات و مخاطرات شیمیایی روبه رو هستیم که از آن جمله م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم آمادگی برای مقابله با مخاطرات شیمیایی

لزوم آمادگی برای مقابله با مخاطرات شیمیایی